Saturday, September 15, 2007

Mina jälle siin...

... Nüüd ma siis leidsin enamus inimesi siit blogi maailmast üles. Triinul ja Mail on veel sellised milleni ma ei pääsenud aga nu pole hullu...

Ma arvan, et ma ei oska kirjeldada oma elu hetkeseisu muid kui ütlen, et see on imelikullt hea. Aga mitte kerge. Viimaselajal olen ma tähele pannud, et Jumala teed on imelikud aga need viivad alati võiduni. Ma praegu ootan huviga kuhu see elurada mind nüüd siis viib on alanud ju uus etapp. Ülikool ja samas olen ma nüüd ühe inimese tugiisik(tegelikult ikka sõber) ja loodetavasti saan ma varsti hakata ühte 8a tüdrukut õpetama, kui tal koolis raske on.
Ülikoolist võiks veel niipalju kirjutada, et see on ülimalt huvitav ja paneb proovile aga kõik mis ei tapa teeb tugevamaks.... hetkel ei oskagi nagu midagi muud kirjutada... aga jh eesti keeles kirjutada on ikkagi lahedam kui inglise keeles....

Olge siis kõik hästi tublid ja suured kallid teile

3 comments:

Extreme volume said...

uhhuuu!
;)

Iiris said...

Riina, ma armastan Sind nii väga! Tore, et Sa oled ka liitunud meie blogi ühiskonnaga! :D

Heli said...

Ja ma leidsin ka sinu siit ülesse. Ma veel olen 2-vahel kuidas xanga ja sellega infot vahetada-kas tõlkida või valida...