Sunday, February 1, 2009

...

Naguinii keegi ei loe nii, et võib vabalt kirjutada!
Kell on 3. 23 öösel. Mõtteid on peas tuhandeid kui mitte öelda miljoneid.
Miks?, Kuidas? Kas üldse on mõtet?, Ma olen nii loll, igav ja täis tropp naguinii.
Enesehaletsus ei vii kuhugi.

Just paar minutit tagasi otsustasin oma elu elada teistele mitte endale.
Mitte keegi naguinii ei märka mind nahhui mul endal on siis vaja endaletähelepanu pöörata.
Elus puudub eesmärk. Elul puudub mõte.

Liiga palju on ära võetud on jäänud vaid suur ja lai tühjus.

Tahan, et keegi hoiaks mind omakäte vahel ja kaitseks mind. Ütleks, et kõik saab korda. Aga ei seda ei juhtu...

Ma tahan ärgata sellest õudus unenäost nimega ELU, sest see on liiga valus.

3 comments:

M. said...

Kallis Riina!
Sa oled kogu aeg mul luubi all (heas mõttes). Ära arva, et sind ei märgata. Andesta mulle ja teistele et me ei anna sulle märku, et sind märkasime.
Täna oli kurb päev, aga ma võtan endale Liisu eeskujuks ja püüan leida aega et anda märku, et ma hoolin. Hoolin sinust väga. Ja sa võid tulla ja olla minu käte vahel mõnda aega.
Meil kõigil on eesmärk. Ka Liisu kirjutas oma viimases blogis sellest kuidas ta endast väljas oli, kuna ei saanud aru, mis ta elu eesmärk on.. aga tõde on selles, et me ei teagi seda seni kui tuleb aeg Koju minna. Sa ei pruugi seda teada, aga sa täidad seda juba...

Kalli oled!

Fanny said...

Aja jooksul saavad paljud asjad selgeks.. näiteks see, et vähemal või suuremal määral on igal asjal eesmärk ja mõte. See õnnetus näiteks on õpetanud mulle palju rohkem kui enamik kogemusi mu elus (ma ei julge öelda "rohkem kui kõik kogemused mu elus", sest võib-olla mulle ei meenud hetkel midagi olulist) ja õppimine on väga tähtis.
Üks neist asjadest, mida ma õppisin praegu, on, et tuleb usaldada Jumalat, sest isegi kui meie vahel aru ei saa, siis tema teab kõige toimuva sügavamat põhjust ja ta tahab meile alati head, nii et me ei pea muretsema. Teiseks õppisin ma, et sõbrad ja lähedased on ikka tõsiselt olulised. Ja veel sain ma aru, et ma pean oma elu väga palju muutma..
Igal juhul, mis ma tegelt öelda tahtsin, oli see, et sul on õigus, enesehaletsus ei vii kuhugi. Ja tahtsin veel soovitada sul võtta oma elule mõte. Näiteks võiks sinu elu mõte olla pingutada selle nimel, et olla nii hea inimene ja nii hea kristlane, et ühel päeval oleks sul võimalus minna sinna, kus on Liis ja veeta temaga igavesti koos aega. Mina tahan võtta selle oma eesmärgiks, et ma saaksin minna ühel päeval sinna, kus on Liis ja Jürgen ja kuhu loodetavasti lähevad paljud meie sõbrad ja sinna, kus on Jumal. See ongi elu mõte..
Ja ürita olla rõõmus :) asjad võiksid olla alati hullemad.. Aga aeg-ajalt on kõigil sellised mõtted. Loodetavasti saad neist lahti ja saad oma elu eesmärki täita niikaua kuni paremasse kohta lähed.
Ja kui soovid, võid alati minuga ka rääkida..
Kalli :)

Heli said...

Loeme ikka seda:)

Tegelikult ma võiks öelda kõike seda, mis sa siin ütlesid vajavat aga tead - ma mingi hetk petaksin oma lubadusi. Seega kalli aga kõiki neid lubadusi saab pakkuda vaid Jumal.