Tuesday, May 12, 2009

Ilus...

Elu on ilus, kui mul on Jumal, sõbrad ja väikesed lapsed.
EIle õhtul ja täna hommikul oli mul oi kui paha tuju ja pläss olla.No lihtsalt ei tahtnud midagi teha=S Aga täna hommikul jäin ka bussist maha millega oleks pidanud õigeks ajaks kooli jõudma. Läksin siis ikka kodust välja ja vaikne hääl sosistas mulle "mine Eedeni peatusesse" tavaliselt läheks ma Kalda tee peatusesse. Aga järelikult oli see Jumala täpne ajastus, mis mind viis just Eedeni peatusesse, kuna tee peal nägin ma Nele Lyt(1,5) ja tema vanemaid. Ta on mu lemmik laps nagu mega armas aga samas väga jonnakas.Igatahes täna tegi see mu päeva palju paremaks. JUMAL on vägev tuleb ainult USALDADA, mis on vahel raskeim asi teha siin maailmas.
Ja jälle on elu ilus, kuna mulon kõik mida vaja...
Aitäh, et olemas olete...
KALLID

4 comments:

Fanny said...

nii tore :)
õnnistusi!!

oh-happy-day said...

kalli saadan sullegi sinna:)

Dan said...

varsti näeme!Margiti pulmakellad kajavad!

Mare said...

Homme näeme;) Kallid!