Saturday, July 4, 2009

BALCHYOCA!

MINU LEMMIK PILDID!
MERI! Ilmad olid KÕIK mega ilusad!

Cabin nr 19 ülevalt (Kaie, Riina, Evelin)
all (Kerli, Liisi, Kaidi)

Mari!

Evelini sala kaitsjal olid lennukad ideed!

Cabin nr 19 ja 20 (alice ja kerli on puudu)

Iiris avab Merlini Nestea pudelit=)

JAIME!

Mare!


See laager oli lihtsalt mega võimas. Jumal kõnetas seal paljusid. Ma sain teada, kui paljud inimesed tegelikult üksteisest hoolivad!
Ja ma sain lähedaseks inimestega, kellega varem pole peaaegu, et suhelnudki! Ja kõige ägedam oli see, et sain olla käbini juht (canteler)! Ja need tüdrukud kõik said sellest laagrist väga palju innustust ja julgust. Aitäh kõigile, kes nendega koos aega veetsid ja neid ka õpetasid ning näitasid head eeskuju. kõik pildid on siin http://picasaweb.google.com/Riina2108/BALCHYOCA2009#
Järgmine laager juba Esmaspäeval, seekord siis PIVAROOTSI!

2 comments:

M. said...

Mul on väga hea meel, et Jumal võimaldas meil kõigil seal laagris koos olla. Nüüd tuleb üksteisele toeks olla kuni järgmise laagrini:D

Mariiiiie.' said...

Appi,ma olen nii imelik siin,aga aitäääh sellegi eest!:D.