Monday, January 25, 2010

Silmad on hinge peegel...

Nii tore on töötada lasteaias... Lapsed on nii vahetud ja armsad eriti siis kui nad magavad... Aga peale magamist on nad ka armsad natukene unised ja rõõmsas tujus(enamus). Aga täna oli üks poiss jälle vihane...
teeb kurja nägu ning ütleb: "ma olen vihane" (kui ma selle pildile üks kord saan siis panen siia) Aga endal silmad nalja täis. Ütleb küll, et on vihane aga tegelikult seesmiselt naerab ning nõuab tähelepanu...
Silmadest loeme palju välja... Mulle tuleb meelde üks lugu, mis juhtus minuga paar aastat tagasi siis kui Penny ja Brandi veel Eestis elasid...
Istusime ühel õhtul Tartus ühes Savi tänava majas koos Kendallsite ja grupiga. Õhtu oli täis nalja ja naeru ning kõik olid rõõmsad ning naeratasid. Enne ära minekut nagu ikka kalli-ralli ringid, mina olin seekord viimane ning Penny küsib: "On kõik ikka korras" mina: "Jah, kas ei peaks olema" Penny: "Su silmades on sügav kurbus aga näol naeratus" Tol hetkel ei osanud ma minagi mõelda, mis selle põhjustada võis aga paar päeva hiljem sain alles aru kui kurb ma tegelikult tol hetkel olin...(aasta 2006 november)
Silmad rääkisid paa päeva ette, mis toimub... Me paneme ette naeratuse maski aga tegelikult, mis meie sees toimub on näha silmades... Vaadake üksteisele silma ning nähke maskide taha, sest silmi pole võimalik peita... aga siiski ole ettevaatlik tõlgendustega...

PealeSelle! Inspiratsioon Merlini postitusest... Hakkasin ma mõtlema mis on minu selle aasta eesmärgid ning tuli pähe ainult üks: -Õppida Jumalat rohkem tundma ning kasvada Kristuses- see tundub kuidagi üldine aga tegelikult on see minu jaoks hetkel kõige suurem asi: Kes ma olen Kristuses? Mida Jumal tahab minu elus teha? Mida mina saan teha, et olla parem Inimene? jne. need on vaid vähesed küsimused, millele hetkel vastust otsida...

2 comments:

Dan said...

lapsed on väga väga lahedad, aga väga väga väsitavad:D

Carmen. said...

teaad, ma siin igapäev klikin vähemalt korra su blogile ja näed tükk aega pole midagi uut tulnud.