Tuesday, April 7, 2009

KNL Kevad 2009

Mega vägev laager oli... Lihtsalt sõnadest jääb puudu.
Kõik oli TÄIUSLIK! Ei olnud riide ega tülisid, kõik olid omavael sõbrad. Rahvast oli palju umbes 50 kui ma ei eksi.
Pilte ja muud stuffi minge vaadake orkutist Kalju noorte kommuunist. Ise ei teinud seekord pilte vaid kuulasin ja nautisin südamega!

Natukene räägin veel siiski:
Pähe süüvinud lause: "Ära mine torkima magavat tiigrit, muidu võid tema viha all kannatada terve elu" või noh midagi sellist. Igatahes magav tiiger on armastus ja torkija on see, kes läheb armastust otsima valest kohast. Nt flirdib kõigiga ja igal pool. Või lihtsalt tahab armastust ennem kui selleks on õige aeg. Ma arvan, et see lause piinab mind, sest ma olen otsinud viimasel ajal armastust väga valedest kohtadest ja minu õnneks ei ole ükski vale tiiger veel ärganud. Raplas ma otsustasin, et AITAB tuleb oodata õiget aega.
See on siis see, mis nagu juhtus aga Ave tunnistusega seotud mõtetest loe SIIT

No comments: