Sunday, April 12, 2009

UUS hobi!

Jälle midagi uut siin maailmas minu jaoks...
Täna proovisime Heidi ja Astridiga esimest korda kepikõndi see oli päris omamoodi. 2h ja umbes 15km. Täpse km arvu saan ma öelda siis kui ma olen selle maa rattaga läbi sõitnud ja spidomeetripealt vaadanud(A). Ja siis varsti varsti saab jälle rulluisutada ka. Kui on sume kevad õhtu nagu laupäeval.I-pod kõrva ja läheb nagu ludiseb... Kvaliteet aega iseendaga on ka vahel vaja. ET saaks järele mõelda mis see kõige tähtsam ikka elus on... Ja igapäevaga mulle tundub järjest rohkem, et õnneks on vist ikka Jumala armastust vaja.
Palju kallisid teile kõigile.... Üksik hingede printsess Riina....

6 comments:

Fanny said...

On küll vaja. Mul on tihti olnud igasugused muud asjad (või inimesed) esikohal, aga nüüd ma olen aru saanud, et kui Jumal on esikohal ja kõige olulisem, siis kõik muu läheb ise korda. :) Nii, et kui on probleeme ja sa ei ole kindel, kas oskad nendega tegeleda, siis tegele oma enda ja Jumala vahelise suhte parandamisega ja palu Jumalalt abi ning siis leiadki lahenduse. Tubli oled!

Õnnistusi!

M. said...

vist :D
Tubli oled! Juurdle edasi!
Näeme varsti!

Iiris said...

Minule isiklikult meeldib suveõhtutel minna jooksma muusikaga. :D Kvaliteetaeg iseendaga!

Kalli

Dan said...

Mina viimasel ajal ainult kõrvaklapid peas väljas käingi, kui kuhugi üksi minek on, nii mõnus, ei kuule seda ümbritsevat kära ja oled täietsi omas maailmas - palju paremas - aga seltskonna olles on hea kui klappe peas pole,äkki räägivad veel taga:D...Inimlikult on raske tihtipeale Jumalat esikohale seada, aga samas, kui see toimub, on imeline olla nagu Fanny ennist mainis:)

Mare said...

Oi küll sa oled tarkadele järeldustele jõudnud!

oh-happy-day said...

:)
peaksin ka trenni tegema, nagu päriselt:D
aga tubli oled ja jätka samas vaimus, eks:), ole tugev ja sportlik ka suhtes Jumalaga