Tuesday, November 17, 2009

Oi oi oi gripp=S

Ma ei oska arvata, miks see mind tabas aga seda ta tegi=(
  • GLS-il väike õhupuudus aga seal oli ju õhku küll
  • pühapäeval natukene köha
  • Esmaspäeva hommikul meeletu peavalu ja 37,4
  • Esmaspäeva päevaajal kõik kohad valutasid ja õhtul juba 38,9
  • Teisipäeva hommikul 37,7
  • nohu ja köha (ei tea mina kas lahtine v kinnine)
  • Ja nüüd palavik 39,6 ma loodan, et paracetamol aitas=D
  • Ave ja Mare teevad küüslaugu leibu, ma nii loodan, et nad haigeks ei jää sest see on nii paha.
Hoidke ennast...
Jumal on vägev ja ma loodan, et varsti saan terveks ja palvetan, et Mare ja Ave haigeks ei jää.
GLS oli vägev. varsti loodan sellest ka rohkem kirjutada.

Meie oleme Maailma Valgus sellel pimedal ajal!

1 comment:

Fanny said...

Saa ruttu terveks! :)