Thursday, November 5, 2009

Laulud

Jeesus on nii IMELINE!
Kui sa veel ei tea siis tea, et JUMAL ARMASTAB SIND!
Täna kuulasin ma laulu "Julge särada" Timo Lige. See oli innustuseks veel rohkem jagada Jumalat ja teha tema tööd ja särada!
Ma pole mitte kunagi nii palju säranud kui praegu JEESUS ON LAHE! Ta juhib meid läbi PÜHA VAIMU oma riigi poole, mis on imeline. Mina usun, et taevas on olemas ja kui keegi arvab, et pole siis mina ei ole mitte midagi kaotanud, sest elada RÕÕMUS, RAHUS JA ARMASTUSES on lihtsalt PARIM!

Ja see laul Timo Lige "Kutsutud" on ka väga mõtlema panev!

VALUGS on meis! JAGAGEM SEDA KÕIGILE!

Kui sul on laupäev vaba siis tule Tartusse Kolgatakoguduse Evangeelsele õhtule Tähe 66!
KUHU OLED TEEL?

2 comments:

Dan said...

see oli hea üritus! õnnistusi!

Mare said...

Mulle aga näiteks meeldib väga Vabandused laul - positiivses võtmes, aga väga sisukas:)