Sunday, October 25, 2009

5. päev ja nädalavahetus

5.päev lasteaias läks KÕIGE paremini see oli nagu nii hea ja tore ja lahe! Lapsed olid rõõmsad sest nad kohtusid Siilikese Siimuga. (käpiknukk) ma arvan, et ma kasutan Siimu ka edaspidi, sest see tõesti meeldis neile;)
Me saime palju mängida ja ma sain olla koos lastega ja nendega rohkem tutvuda! Mustanotsu kaardid said ka peaaegu valmis! Ma loodan, et varsti saan teile pilte ka näidata nendest lahedatest asjadest!

Nädala vahetus!
Aga see pole praegu kõige tähtsam. Rohkem tahan ma rääkida PALVE väest, mida ma täna tundisn ja jutlustest, mida ma suutisn kuulaa ja mis mind ka täiega mõtlema panid.
Läksime hommikul kirikusse Marega. Tema läks Pühapäeva kooli andma ja mina jäin teenistusele. Kõigepealt oli jutlus noomimisest ja julgustamisest. Raul rääkis väga hästi, et kristlasi peaks ennem julgustama ja siis noomima. Kui ikka väga on vaja noomida, siisvõiks seda teha sõber,sest see läheb rohkem südamesse ja jõuab inimeseni, kuigi sõber riskib sõpruse kaotusega on lootust, et vea/pattu teinud inimene muutub. Ja mina just eile täiega noomisin kedagi, mitte ei julgustanud=( aga ma üritan oma viga parandada nüüd teda julgustades.
Teise jutluse pidas Mustvee koguduse endine pastor Paul Gill, kes rääkis palvest ja sellest, et me peaksime palevatma koguduse eest ja jutluste eest ja noortekate eest. SIIS JUHTUB IMELISI asju.Kui näiteks pühapäevane jutlus on 25 min siis igapäev 4 min selle eest palvetada ei ole palju. See täiega pani mind mõtlema, kui vähe aega selleks kulub päevas aga samas see võib palju muuta JUMALA riigis. See on äge! Jumal teeb imelisi asju, kui me vaid usaldame Teda ja palvetame. Jumal tahab, et me palvetaksime tema poole ja küsiksime tema abi ja juhtimist siis avaneb tema sõnum ja armastus meile kõige paremini.
Täna oli eriline ka selle pärast, et ma suutsin üle pika aja keskenduda ja tõesti kuulata ning kaasa mõelda ja Jumal andis mulle arusaamise, et see on eest Palve vägi. Alfa kursuse raames, mida ma praegu läbin anti ka minu nimi kellelegi, et ta palvetaks minu eest ja ma tõesti tunnen, et see toimib!
nii, et kokkuvõtteks
PANE TÄHELE: JULGUSTA ROHKEM, KUI NOOMID
PANE TÄHELE2: JUMALA RIIK VAJAB SINU PALVEID
PANE TÄHELE 3: EEST PALVED MÕJUVAD VÄGA HÄSTI
PANE TÄHELE 4: AITÄH, ET SA LOED MINU BLOGI!!!
PANE TÄHELE 5: JUMAL ON PARIM KAASLANE ELUS!

2 comments:

Dan said...

Palve on tõesti võimas asi ning kõige kurvem on see, et kui mõnda aega ei palveta, siis see aeg venib aina pikemaks ja siis ka uski nõrgeneb, palve mitte ainult ei toimi, vaid ka parandab usku! ja hoiab seda!õnnistusi sulle lasteaias

oh-happy-day said...

Tänan selle postituse eest:).