Thursday, October 8, 2009

Aeg....

Eile me arutasime kodugrupis aja kasutamise kohta ja see pani mind mõtlema. Kuidas ma oma aega tegelikult kasutan?
Ja sain aru, et ma ei kasuta seda just väga efektiivselt. Kooli asju on väga palju kogunenud, mis vajavad tegemist, sõpradega ajaveetmine on jäänud tahaplaanile, lastekodusse ka pole jõudnud, kõik nö pakilised asjad võtavad aja ära ja nende asjadega, millega peab või tahaks tegeleda jäävad tahtmatult taha plaanile. Nii siis üritan oma aeg paremini kasutama hakata ja rohkem aega pühendada Jumalale.

Aeg on tegelikult väga eriline mõiste, sest sellel on väga palju erinevaid kasutamise viise. OLEVIK, MINEVIK ja TULEVIK, siis on veel sekund,minut, tund, päev, nädal, kuu, aasta - aja mõõtühikud. Veel on kevad, suvi, sügis talv- aastaajad. On olemas ka eluaeg ja üldse IGA ASJA JAOKS ON OMA AEG. Koguja 3:1-8.

Aega ei tohiks võtta iseenesest mõistetavalt. Ma lihtsalt eksisteerin ja teen seda mis pähe tuleb. Iga sekund viib meid lähemale meie aja lõpule. MA peaksin elama nii, et ma teen valikuid lähtuvalt sellest, Mida jeesus teeks?... See ei ole alati võimalik aga proovida tasub.
Täna pole ma veel oma aega kasuliklt kasutanud aga puhkus on ka hea=)...

Minevikku ei saa me muuta
Olevikus teeme me valikud, mis mõjutavad meie tulevikku ja muutuvad meie minevikuks
Tulevik on ees ja ainult Jumal teab, mis juhtuma hakkab.

2 comments:

oh-happy-day said...

:)

Mare said...

Puhkus ei tähenda muide mittekasulikku:P