Monday, October 19, 2009

Praktika blogi!

Täna olin esimest päeva praktikal Tartu Lotte lasteaias.
Ma olen rühmas, kus on lapsed vanuses 4-6 aga see ei ole liitrühm!
Täna ma siis avastasin, et ma olen liiga kinni raamides ja arvan, et kõik peab täpselt tehtud olema. Aga en-näe imet, ei peagi olema kõik tehtud raamis ja korrektselt. võib fantaasial lennata lasta ning olla loov.

Esimene päev nagu ikka oli harjumiseks lastega ja juhendajaga. Aga lapsed on nii mega armsad ja nendega olen ma juba sõber ja juhendaja on mul väga abivalmis ja usaldav!
Mis siis täna juhtus...
Täna käisime muusika tunnis. Ja siis tuli hommikuring. Täna oli meid hommikuringis kokku 21 koos õpetaja, abiõpetaja ja minuga. Peale hommikuringi jaguneti pesadesse, mina olin lauamängu pesas ja sain lastega mängida Tsirkuse mängu. Peale tegevusi tuli õuemineku aeg. Panime kollased vastid selga ja läksime vaatasime, kui kaua meil läheb aega bussipeatusesse jõudmiseks. Meil kulub selleks umbes 20min. Aga seda, miks me seda proovisime saad teada kolmapäeval!
Kui õues käidud läksime sööma ja magama.

Täna oli huvitav ka see, et ma sain teha ise nädalakava. Nagu ikka esimene läheb aiataha aga lõpuks saime siiski tehtud ja eesmärgid ka kirja Selle nädala teema on "Kuidas vanasti mängiti?"

varsti saad teada, kuidas mul praktikal läheb ja mida huvitavat veel see nädal juhtub;)

2 comments:

Mare said...

Täiega vinge oleks täiskasvanuna päeva lasteaias veeta, nüüd oskaks seda palju paremini hinnata:P

Vanem Vend Vanem Õde said...

Tõsi Mare,praegu tahaks isegi nii väga lasteaias käia,ma isegi magaks rõõmuga:D. Pratika on tõesti mõnus õppimise aeg,alati saad midagi uut teada ja koged uut.
Jõudu ja jaksu ülejäänud praktikaks!